Aipamena. Entzumena bigarren hizkuntzan: Teoria eta praktika
Egilea: John Flowerdew, Lindsay Miller Argitaletxea: HABE, 2009 Orrialde kopurua: 309 ISBN: 978-84-96769-00-7 Ezaugarriak: Ingelesaren entzumen eta mintzamen arloan trebetasun egokiak lortzea bigarren eta atzerriko hizkuntzetako ikasle ugariren kezka nagusia da, eta gaur egungo ingelesezko irakasleek beharrezkoa dute trebetasun audiolingualen irakaskuntzan egun dauden ikuspegiak ondo ezagutzea. Bigarren hizkuntzaren entzutezkoak, urteetan zehar hizkuntzalaritza aplikatuan bazter batera utzia izan denak, dagokion tokia hartu du. Oraindik ere bigarren hizkuntzaz jabetzeari buruzko ikerketan nolabait baztertua izan arren, entzutezkoak eginkizun funtsezkoagoa du gaur egun hizkuntzen irakaskuntzan. Unibertsitateetako sarrera-azterketak, eskoletako azken azterketak, eta beste hainbat azterketa mota entzutezko osagaia sartzen hasi dira, hau da, entzutezkoari aitortu egiten zaio alderdi garrantzitsua dela bigarren hizkuntzaren menderapenean. Entzutezko ulermenaren funtsa ere hobeto ulertzen da gaur egun. Entzutezkoaren hastapenetako ikuspegiek irakaskuntzaren eta ebaluazioaren oinarria osatzen zuten trebetasun diskretuen edo mikrotrebetasunen menderatze gisa ikusten zuten entzutezkoa. Honako trebetasun hauetan oinarritutako ikuspegia: hotsak hitzetan bereiztea (bereziki kontraste fonematikoak), ezezagunak diren hitzen esanahia ondorioztatzea, edukia aurresatea, gertakariaren eta iritziaren artean bereiztea, eta kontraesanez, informazio desegokiaz eta anbiguotasunez ohartzea.
Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak zein hirugarrenenak. Hautatu nabigatzeko nahiago duzun cookie aukera. Guztiz desaktibatzea ere hauta dezakezu. Cookie batzuk blokeatu nahi badituzu, egin klik "konfigurazioa" aukeran. "Onartzen dut" botoia sakatuz gero, aipatutako cookieak eta gure cookie politika onartzen duzula adierazten ari zara. Sakatu Irakurri gehiago lotura informazio gehiago lortzeko.