Egileak: Itziar Idiazabal, Ines Gartzia (ed. apail) Argitaletxea: Eusko Ikaskuntza Orrialde kopurua: 145 ISBN: 84-8419-011-0 Ezaugarriak: Euskararen irakaskuntzarako ekarri didaktikoa duten zazpi lan biltzen dira Ikastariaren 14. zenbaki honetan. Lehendabiziko artikuluan euskararen kalitateari buruzko gogoeta, eta euskararen erabileran gerta daitezkeen gauzatze ezberdinak objektibotasunez aztertzeko metodologia proposamena datorkigu Larringan eta Idiazabalen eskuetatik. Hurrengo lau lanetan Diaz de Gereñuk; Garro eta Idiazabalek; Garcia Azkoagak; eta Bilbao eta Ociok ahozko eta idatzizko testuera jakin batzuen azterketa eta zenbait ondorio didaktiko aurkezten dituzte. Ondoren, Ocio eta bere kolaboratzaileen hizkuntzaren ikaskuntza-irakaskuntzari buruzko gogoeta interesgarri bat dator. Bukatzeko, irakaste-ikaste esperientzia batean oinarrituta, euskara ikasteak sortutako bizipen eta gogoetara hurbiltzen gaitu Ugartetxeak. Informazio gehiago
Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak zein hirugarrenenak. Hautatu nabigatzeko nahiago duzun cookie aukera. Guztiz desaktibatzea ere hauta dezakezu. Cookie batzuk blokeatu nahi badituzu, egin klik "konfigurazioa" aukeran. "Onartzen dut" botoia sakatuz gero, aipatutako cookieak eta gure cookie politika onartzen duzula adierazten ari zara. Sakatu Irakurri gehiago lotura informazio gehiago lortzeko.