Egileak: Pablo Arbizu, Beatriz Fernández (arg.) Argitaratzailea: Arabako Foru Aldundia Orrialde kopurua: 175 ISBN: 84-7821-592-1 Ezaugarriak: Liburu honek duen xede nagusia pedagogikoa da. Asmoa ez da, hipotesi teoriko sorta bar ezagutaraztea soilik, hipotesi horien irakaspena baino. Irakurleak, horregatik, edukiak beraiek baino gehiago, gramatikarion jarrera eta jakinbide zientifikoa zein den ikasi behar luke bertatik: gurea gramatika arau-emailea edo deskribatzailea ez dela, ez bada gramatika azaltzailea, hizkuntzaren jakintza arakatzen duena, gorago genion bezela, zergatiez galde eginez eta balizko erantzunak bilatuz.
Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak zein hirugarrenenak. Hautatu nabigatzeko nahiago duzun cookie aukera. Guztiz desaktibatzea ere hauta dezakezu. Cookie batzuk blokeatu nahi badituzu, egin klik "konfigurazioa" aukeran. "Onartzen dut" botoia sakatuz gero, aipatutako cookieak eta gure cookie politika onartzen duzula adierazten ari zara. Sakatu Irakurri gehiago lotura informazio gehiago lortzeko.