Euskonews-en zure iritzien berri izan nahi dugu. Bidal itzazu!
Euskonews aldizkarian parte hartu nahi al duzu?
Artetsu Saria 2005
Arbaso Elkarteak Eusko Ikaskuntzari 2005eko Artetsu sarietako bat eman dio Euskonewseko Artisautza atalarengatik
Buber Saria 2003
On line komunikabide onenari Buber Saria 2003. Euskonews y Media
Argia Saria 1999
Astekari elektronikoari Merezimenduzko Saria

 Egileak: Hainbat
    Argitaratzailea: HABE
    Orrialde kopurua: 89
    ISSN: 1136-5714
    
    Ezaugarriak: Hezkuntzaren teorian gertatu den paradigma-aldaketak 
    ezinbestean izan du bere isla ebaluazioa ulertzeko moduan. Izan ere, i(ra)kas-prozesua 
    nolakoa den, halakoa izango baita ebaluazioa. Atzean gelditu dira irakaskuntza 
    ezagutza-transmisio hutsera mugatzen zireneko garaiak; gaur egun denok aitortzen 
    dugu hizkuntzaren sistema gramatikala ezagutzea ez dela nahikoa ikasle batek 
    hizkuntza menderatzen duela esateko. Amaia Arauzo HABEko teknikaria, aurrekoak 
    gogoan, “Portfolioa beste tresna bat ikasle eta irakasleen esku” 
    izenburuko artikulua eskaintzera datorkigu. Portfolioan, ebaluazio sumatiboan 
    ohi diren proba eta testetatik harago, ikuspegi osatuago eta jarraituagoa 
    lantzeko aukera dago. Artikulugileak horren ezaugarri eta abantailen berri 
    ematen du artikuluan.
    
    Hurrengo artikuluaren izenburua “Ikaskuntza konbinatua: gaia zertan 
    den” , María José Lasherasek idatzi du. Ikasteko moduen 
    artean bi dira ezagunenak eta orain arte, euskarari dagokionez, erabili direnak: 
    bata aurrez aurreko eredua, hau da, ikasgela batean irakasle batekin; eta 
    bestea urrunetik ikastea, usadiozko eskola-saioetara joan gabe. Horrelakoak 
    dira postazko ikastaldiak edota telefono bidezkoak. Baina, Internet konexiodun 
    ordenagailu baten bidez egiten bada, online ikaskuntza esan ohi zaio. 
    Azkenaldi honetan gero eta gehiago zabaltzen ari da hirugarren modu bat, aipatutako 
    bi modu horien bilbea dena: ikaskuntza konbinatua, uztartua edo mistoa izenekoa, 
    blended learning-a, hain zuzen ere.
    
    Hurrengo artikuluak “Kontaketa, azalpena eta preskripzioa: sekuentzia 
    nagusiak” du izenburu eta Pello Esnalek idatzi du. Lehendik ere plazaratuak 
    ditugu, aldizkari honetan, testu-motei buruzko zenbait lan.
    
    Bukatzeko, “Web semantikoa eta sare sozialak hizkuntza ikas-irakaskuntzan”, 
    Agurne Aizpitarte eta Natxo Guillének idatzitakoa eta
    “IKTean oinarritutako hezkuntza (eta II)”, Luis Mari Txabarrirena.